Livet är verkligen ingen dans på rosor!

Jag har förbanne mej kämpat varje dag i mitt liv. Kämpat för att bli omtyckt,kämpat för att överleva ,att hålla näsan ovanför vattenytan. Gått på nitar men rätat på mej o kommit tillbaka. Många ggr är det jävligt tungt!Det går inte att dela sorg eller smärta med någon annan oavsett hur bra människor kan vara omkring en. Jag måste få ha min sorg, mitt hat, min smärta! Det är rena enkla känslor.Jag hatar verkligen föraren av den där bilden som körde på min lilla älskade Tyke-katt!! Jag vill inte höra några dravvel om att "det är ju inte alltid så lätt " eller "en olycka händer så fort" Jag vill höra" jag förstår"!! Jag vill oxå mala ner den personen i en jättekvarn på lägsta hastighet medans vi tittar på o berättar om hur ont det gör i oss.Vår son är död!! Han var vårat pälsbarn , våran fina farbror Tyke .Ingen , ingen ,ingen kan någonsin vara som han.Han var unik! Han var min kärlek!! Kan du fatta det din vidriga människa som körde så fort att du inte kunde väja för en katt! Kan du fatta vad jag vill göra med dej för att du lämnade min son mitt pälsbarn vid sidan av vägen!! Han låg där ett helt dygn innan vi fick veta något!!! O det var en vänlig granne som la ut en bild så vi såg våran bebis ligga död där på kortet på fb!! Om jag någonsin möter dej ensam i en mörk gränd så råder jag dej att springa för livet då min hämd kommer vara plågsam o långsam , sen ska jag lämna dej vid sidan av vägen så din familj ska få undra var du är o varför du inte kommit hem!! Människor är vidriga varelser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback