Uppdatering

Mkt har hänt sen jag skrev sist. Detta beror mest på uselt internet här.
Bor numera på en gård djupt inne i värmlands skogar.
Lever ensammen med mina djur. Är mkt i sogen som är oändligt stor här.
Massa svamp o bär har jag plockat denna sommar . Massa bad och sol har det oxå blivit ..tyvärr så regnade augusti bort helt.
Nu på hösten käns det skillnad i klimat där jag bor nu. Vintern står redan för dörren här nu. Snön har fallit några ggr men inte stannat än som tur är.
Ska lägga på vinterdäcken nu på måndag. Dyrt men det måste göras. katterna har senaste veckan flyttat in i huset igen , under sommaren har jag knappt sett dom alls. Djuren trivs mkt bra här.
Tyvärr så har jag förlorat några djur till antagligen vargen i dag. Men sånt händer när jag valt att bo mitt i vargrevir.
Jag hör vargarna sjunga här omkring på kvällarna.

Fick en bild av min vackra dotter i går:)
Kan inte sluta att titta på henne , hon är så otroligt vacker!
Saknar mina älskade barn så mkt ,men dom finns i mina tankar och mitt hjärta varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback