Midsommar är över.

Nu börjar äntligen skörde perioden!
Har idag plockat örter att göra svart te av . SÅ nu skall fermeteras.
Var dag njuter jag av nyskördade örter och grönsaker ur mitt eget land eller ur naturens skafferi.
Ljuva späda lökstjälkar gjorde pasta såsen i går till nåt fulländat.
Vitlöks stänger lyfter vilka rätter som helst .
Min ogräs risotto har blivit poppis bland vännerna :)

Saknar dock mina tjuriga barn ...Jag är inte boven men blir ändock behandlad så .
Ni missar massor mina kära små barn som aldrig kommer tillbaka, tid kan aldrig återskapas tyvärr.
Små små tillfällen små guldkorn som gör livet värt att leva.
Hittade ett smultronställe i dag, en vacker liten sjö med otroligt rent och klart vatten bara en mil hemifrån .

Är sjuk med feber och ont i halsen men det som måste göras måste göras ändå . Tänk om mina barn hade varit här o hjälpt sin sjuka mamma ...men nej ..dom "orkar" inte ..jo jo!
Manipulation från fadern är vad jag kallar det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback