Byle dagen!

Vi klarade oss från allt för dåligt väder , lite blåst o regn blev det men helt okej ändå .
Alla hade bra kläder och sittdynor med oss.
Jag hann ändå inte sitta ner en enda sekund , såå mkt folk!
Tyvärr så värkte min kropp så pass illa att jag hade mkt svårt med koncentrationen men dumheten straffar sej antar jag .
Att jag aldrig lär mej :/

Sålde en hel del småttingar och köpte en del andra :)
Fick även tag på rabarber plantor och hallonbuskar men bästa köpet var en gigantisk röda vinbärs buske som nu står placerad vid sidan om ytterdörren.

Sakta sakta börjar alla bitar i livet passa i hop. En del saknas andra får man aldrig så livspusslet är ständigt under förändring.

Kommentarer
Postat av: annette

hej hej.

kikar in,hittade hit via alternativ.nu

kika gärna tillbaka till min blogg som jag skriver på engelska,men den handlar om "simple living" och är lättförstådd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback