Måndag igen ..

Efter en mkt sen natt o inte mk sömn så hasade jag mej ur sängen som en zombi.
Håret på ända och ett fruset jag som hasade ut i köket väsandes -Kaffe ...kaaaaffeeeee..
Efter en halvliter morgonlatte o diverse primalvrån till sonen lyckades jag med konststycket att klä på mej civiluniformen.
Svarta finbyxor, svart skjorta ,svarta strumpor mm mm
Håret  en stram toffs !

Heads on tog jag lärare rektorer o övrig personal.
Nu äntligen har lillgrabben anpassad studiegång !!
Nu kanske han kan klara skolan ändå.

Han var tydligen mkt inteligent och hängde med i skolan trots att han inte gör nåt när han är där.
Min lilla älsklingsgosepojk!

Kallt som fan i dag , håll på att frysa häcken av mej ute .
Kände hur tyget i byxorna höll på att frysa fast på skinkorna.

Senare i dag ska jag på smärtrehab , ska bli intressant att se vad dom vill i dag.
Skönt att ha ett bra team ändå. Det kan vara tufft att leva med smärta ibland.
Och att få omvärlden att förstå är det allra svåraste.

Skickar en tanke till en vän i dag!
Må ljus o gudarna vara med dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback