Torsdagen har varit full----

Inga ungar gick till skolan idag på morgonen , grabben kan jag förstå då han ser ut så här:



Efter två resor till vdc så fick vi bekräftat att han har Medaljongsjukan.
Inte smittsamt men kliar lika mkt som vattkoppor ungefär och inte är det direkt vackert heller att se ut så på hela bålen :/
Det kan ta upp till 8v innan att prickar försvinner.
Stackarn! Jag vet hur det känns , jag hade samma sjukdom som tonåring.
Men klådstillande medicin och salvor har hämtats ut åt honom.

Dottern masade sej i väg till gymnasiet om än några timmar sent och ficken hel del gjort ändå.

Var i väg till en mkt trevilg kvinna i dag o bytte till mej lite gåsägg :)== Nu hoppas jag att det blir massa söta gässlingar ur vartenda ägg *s*
Men vilka gigantiska monster ägg :)



Det gröna ägget är normalstort hönsägg *S*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej skulle vilja fråga sig en sak som jag inte vill skriva här i kommentarsfältet. Har du någon mailadress man kan nå dig på?

Mvh Linnea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback