Halloj läsare här kommer uppdatering .

Ja jag vet att jag e kass på att blogga , jag ska försöka att bättra mej jag lovar!
Men det e ju bara det att livet innehåller ¨så mkt annat just nu ..
Som den lilla Black n tan kaninungen som Jackie fick tag på ..den ligger just nu under mitt täcke .



Lite naken hud på bilden men det får ni tåla , bebisar blir lugna av hudkontakt o hjärtljud o det är ingen skillnad på en människo bebis o en kanin bebis där.

Eller att svara vinbärsbusken måste skördas då det e så många bär att busken ligger efter marken .
Eller att nån jävla rovdjur har käkat en kanin i natt ..
Nu låser jag in dom i stallet :( tyvärr så måste jag ...

Förutom att jag trampade snett för några dagar sen så min jävla fot värker som &%¤%&/() så är det bra med mej.
Jag samlar örter , njuter av vänners kul diskussioner .
Var o badade i går o njöt av solvarma klippor.

Lekte tittut runt träden för nån dag sen med Lillefot *s*
Han är övertygad om att han inte syns när han gömmer sej bakom ett träd *asg* !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback