Tapet kriget!

Det stora tapetkriget är inlett i sovrummet.
Först 6 månaders diskution vilka tapeter , sen att komma till skott sen att väl börja efter vi burit in tapeterna.
Nu har jag vunnit slaget iaf mot mannen .
Jag tapetserar själv med hjälp av hustomten .
Vackra vita tapeter med blomrankor i svart o silver blir det .

En vägg till tapetserad nu , har ont i axlarna som fan men det börjar ta sej faktiskt .
Den nya sängen kommer att göra sej skitsnyggt till dom väggarna.
Med lite tur o envishet kommer rummet vara klart i morgon !
Jag vill inte bo i en byggarbetsplats längre :s

Ska byta medicin ´för fibron i morgon om jag bara hinner förbi apoteket .

A- är smärtfri sen i går!! Första gången på två år som han mår bra .
O allt pga felmedicinering ! Jävla läkare att förgifta pojken i två år!

Inga boppar blev det , tiken var skendräktig .

Fortfarande gröngräs ute som hästarna glatt betar , ankorna badar och flugorna lever än fast det närmar sej advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback