Otroligt väder

Idag har det varit soligt men runt 5-8 + iaf .
Fortfarande växer gräset och äpplena är ätbara som faller från träden .
Insekter , mygg och flugor lever än.
Vd har hänt?! Inte för att jag klagar , det är helt underbart att ha möjligheten till en lång o vacker höst efter den korta sommaren.
Den nya vita katten blir allt tamare men sakta går det .
Hon vågar att vara i dom rum där hundarna inte är och kan gå ut på dagarna oxå.

Ankhuset är klart och ankorna verkar trivas där nere .
Har inte målat det än men vi ska :)

Jag red Tonto i går den långa rundan barbacka !
Helt otroligt , jag kan rida igen o på riktigt inte bara åka häst!
Jag testade i dag igen , tog ut han helt själv satt upp o skrittade en runda innan jag red in på banan , jag kan både trava o galoppera barbacka :) helt otroligt!
Alex har inte ont i magen längre , det släppte i fredags som ett trollslag bara! Ingen fattar nåt men vi är tacksamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback