Svammel i natten

Jag tog ett foto i dag . Ett sånt där hemsk som man tar i en fotoautomat ni vet .
Fan! När blev jag så gammal o ful ??
Insikten var inte vacker gott folk .
Neeej så ser inte jag ut väl ?
Det måste vara fel på automaten ..eller ..
Annars måste jag nog göra något o det fort . Jag ser ut som min mamma ( som jag hatar ) o vill verkligen inte se ut som henne på något sett .
Helst vill jag inte ens vara släkt med den häxan o har faktiskt sagt upp släktskapet men min dna sammarbetar ju inte här .
Dom fotona ska jag ha att ta fram varje gång jag tänker sätta i mej något jag inte bör . Som ett avskräckande exempel på hur jag har blivit . Jag ska oxå ha ett bra kort att ta fram sammtidigt på hur jag såg ut när jag en gång i tiden var snygg *suck*

Operation "ÅtertaTiden" har officiellt börjat .

Om detta är nån medelålderskris ska jag låta vara osagt , får återkomma till det om några år antar jag .

Min doktor sa åt mej för några dagar sen att behandla mej själv som jag gör med min gamla häst med tillskott och regelbunden motion .
Hon har så rätt i det . Jag o Tonto har mkt gemensammt . Stela i lederna och magsår dras vi med bägge två .
Jag är väl som en gammal ardenner märr då antar jag :s

När jag kom hem fick jag iaf en massa kärlek av min katt , gos och kramar + pussar är så underbart .Skönt att nån saknar mej när jag är borta några timmar iaf .
Harlekin är den enda katt jag någonsin träffat som faktiskt kramas och pussas somen människa :)
Världens goaste misse är han min bäsis.

Alla fåglarna har åkt till sina sommarfodervärdar nu .
Det verkar gå bra så det är ju skönt men så tyst det blev på gården . Att man kan sakna hönsen och ankorna på sånt sätt det trodde jag inte .
Dom hade varit snälla hönor o lagt ägg redan i dag :)

Såg att det finns vita påfåglar häromdagen på bild o direkt kom habegäret fram !
Jag vill bara haaaaaaaaaaaaaaaa sånna !!!!


Visst borde jag ha sånna ? Visst :) ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback