Idag är ingen bra dag !

Idag är det just en sån där dag då jag grubblar över orättvisor svält o död.
Varför är just ledordet i mina funderingar.
Då jag inte brukar alkohål så mat/godismissbrukar jag ist .

Bara på några få år så har jag förlorat så många varelser jag älskat högt .
Törs inte ens räkna antalet då hamnar jag väl i madraserad cell på psyket.
Lilla Fluffe som min man köpte till dottern när hon fyllde år , liten som en luddig tennisboll gömd inne i min mans jacka.
Mortisia och Missär som jag fick köpa billigt pga att dom skulle slås ihjäl då dom var fel färg?!
Såå söta med sina gigantiska öron och bakåtvända ögon .
LeeLoo min älskade älskade Leeloo... :*( så mkt mera än en hund , min kamrat min vän min i vått och torrt .
Fanns alltid där o nu är hon borta .
Min Dixie , söta otroliga Dixie . Arg som en pissmyra och söt som socker sammtidigt , så otroligt inteligent .
Gav mej modet att rida igen , gav mej sin son . Gav mej allt !Det var hon o jag mot alla.Saknar henne så otroligt mkt .Bumling den otroliga jätten , hon var speciell .Cash den knäppa gamlingen som lärde min son att rida ...listan tar aldrig slut ... Saknar min svärfar , han gav så mkt av sej själv och fanns alltid där. Världen har blivit en mörkare platts utan dej . Så idag är det ingen bra dag ....

Kommentarer
Postat av: elin

Döden är grym, den lämnar bara smärta kvar.

Saknar dem alla :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback