Äntligen lite värme gott folk!

Nu njuter jag av en kväll som är varm , fattar inte att det nyss var snö!
Eller som en vän sa i dag " Att vi överlevde vintern"
Har plockat brännnässlor till hönsen och ankorna idag . Det märks att dom gillar dom . Maskroserna går åt som smör i solsken här oxå .

Idag har jag börjat gräva igenom stalllumpen , fyy va mkt skit man samlar på sej genom åren .
O ändå gör jag mej faktiskt av med saker regelbundet .

Lillefot växer och frodas så nått rätt gör jag nog . Var ute i går o tränade på att gå i ledlina när jag red Tonto . Svårt att gå i takt tyckte Lillefot o mkt svårt att inte få stanna när man vill o titta på saker .
Men med lite träning går allt *s* o ibland en behövs en spark i häcken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback