Mitt i sommaren

Nu är man i juli månad , mitt i sommaren .
Har varit konstigt grötig i hjärnan i några veckor nu .
Lite av den dimman har lättat iaf .
Hoppas på vackert väder snart så man kan njuta av havet här nedanför .
Efter alla dödsfall sista åren så känner jag mej så tom .
Jag vill bara sitta och krama på barnen men dom är ju så stora nu att det lixom inte funkar .
Låg en stund bredvid stora sonen och såg på tv och det kändes skönt att vara så nära endå .
Har strukigt kläder i dag , skittråkigt men det spöregnade så ....
Köpte lite kläder åt ungarna på ullared oxå . Inget märkvärdigt , bara baskläder .
Jag köpte mej ett par svarta jeans iaf .
Jag saknar mina hästar ! Jag saknar fågflarna! Jag oroar mej för katterna ...


Bajs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback