Gården kryllar av bebisar

Två Isbarkycklingar har kläckts en i går o en i förrgår (fredag o lördag)
En kull illerungar från Isis 4st tre mörka o en ljus föddes 10maj och igår hade Tindra nekommot med 5 nakna små bebbar .
Valparna är snart lev klara o spenderar sina dagar med gammelmormor i hundgården nu med lite övervakning o stöd från oss.

Två nya dv kocking kycklingar inköpta nu 6v gammla
Välkommna Ajax och Via :)

Alla dv kocking äggen jag köpte från Linkoso i m¨åndags har bebisar i sej  såg tom ett kyckling foster stirra tillbaka när jag lyste dom :)

Katten Quinna har fått ungar i onsdags  4st söta små lurvbollar .
Så klart föddes dom i linne skåpet igen .

Hunden Leeloo upptäckte dom i dag o kom glatt springandes med en i munnen o visade mej valpen hon hittat *S*

Ne nu ska jag fortsätta att slava trött trött är jag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback