Våren är kommen ..

Nu har solen lyst några dagar o snön har sjunkit i hop .
Man börjar få upp lite hopp om vår nu .
Jag hörde faktiskt en vårfågel i går .

Jag har funderat på en fråga som jag fick av min nya läkare :
-Vart har du ont då?

Oj vilken svår fråga ,,jag började tänka ordentligt på detta efter jag gått därifrån .
Mitt spontana svar är ryggen ,,sen hela vänster sida kroppen utom ansiktet .
sen värker ofta mitt högra knä och bägge fötterna och hälsenorna.
Bägge handlederna o bägge händerna när jag ska greppa eller skriva.
Jätte ont i axlar o mellanskulderbladen när jag tex kör bil.
Om jag sitter helt stilla o låter mej känna efter just nu så värker vänster hand o handled + underarm vänster armfäste , höger sida om ryggraden o tinningarna + nacke o bägge fötterna o vänster höft .
Detta om jag inte rör mej alls..............

Kommentarer
Postat av: Elin

Läste igår i tidningen om en ny metod som utvecklas nu för din typ av problem. Med lite tur kanske vården tar sig i kragen snart och tar din typ problematik på allvar!

hoppas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback