Förvirrat och snurrigt

Så mkt att göra nu när man är hemma att jag går runt i cirklar .
Har iaf fångat in dom kvarvarande höns dvs :
1:1 Araucana
1 Blomme
1 Isbar kyckling
1 Dvärg kocin kyckling/unghöna
2st Blåvärpar blandisar

Hittade ägg här o var som jag nu lagt in i mina nya äggkläckare.
Hoppas det blår nåt iaf !

Kaninerna verkar trivas otroligt bra i en hästbox i stallet.
Dom är superfeta fast dom nästan bara äter hö ?

Katter överallt och kattungar vilda som små tigrar springer runt husknuten .

Hundarna fick hönsens hägn ist så nu har dom bra yta att röra sej på .
Ska till norrtälje i morgon o hämta avelsägg .

Så här ser det ut när jag o dottern går med hundarna på semestern *S*
Massa snygga rumpor *S*

Vovvarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback