Saker jag drömmer om...

Jag drömmer om att min vackra ögonsten ska bli mirakulöst frisk o få leva vidare .
Att vi två ska få utvecklas tillsammans .
Men detta kommer aldrig att hända då min älskling kommer att dö och inte finnas mera , aldrig mera .
Jag har gått sönder och kommer aldrig lagas .
Vi har ingen framtid , hon har ingen framtid , jag har ingen framtid , bara smärta .

Jag drömde om att få se min vackra hingst växa upp o i sin tur få många vackra bebisar .
Detta kommer inte att hända , han är förstörd att någon vidrig pervers människa .
Han kommer aldrig få några vackra bebisar .
Han bär dessutom på en vidrig och plågsam sjukdom i sina gener som man inte önskar sin värsta ovän.
Jag hoppas att han iaf klarar sej utan att bli sjuk 50/50 chans .

Jag drömde om att mina barn skulle få växa upp till vackra och starka människor .
Detta gick det oxå i kras .
Dom är sjuka och måste ha medicin dagligen ...varför ?!
Jag älskar mina barn och ju mer jag älskar dom desto mera sörjer jag över dessa sjukhus besök och provtagningar .

Människor är sjuka runt om mej , viktiga människor .
Jag behöver vara stark ...jag är inte stark just nu .
Det är en fasad.
En mkt skör fasad ! Tänk om den faller i bitar ?! Vad händer då? Vad?

Jag drömmde om att träna westernridning , att rida som indianerna , fri och utan tvång .
Även denna drömmen togs ifrån mej .
Min jävla sjukdom spyr svart galla över mej ,, värk, ont , värk ,ont ...

Jag hade även en dröm om att utveckla och leva med min sexualitet , den drömmen försvann i en vindpust .

Jag kan inte ens gå ut o dansa en kväll i snygga skor .
Jag känner mej gammal , skabbig ,fattig och ful .

Så många drömmar , resor , platser jag ville uppleva.

Jag stänger dörren om drömmarna , jag stänger av just nu.
Jag bara är ....

Kommentarer
Postat av: Tette

har addat dig... mycket som händer med många människor just nu :(

Jag blir tvungen att ta bort min gamla häst, eller gammal och gammal, han är snart 17, men har en senskada som inte läker, är verkligen piss, samtidigt fins det de, som Du eller min bästa vän, som har det så himla mycket jobbigare, och man får försöka finnas där och stötta och hjälpa, även om man inte kan göra mer än stt skicka ett litet ljus och hopp i det stora mörka svarta. Jag hoppas du får mitt ljus och att det lyser upp lite. Även änglar faller ibland, man måste orka ta nya tag och få luft under vingarna och ta sig upp ur allt det mörka...

Din lille kille kommer säkert klara sig fint, tänk att det faktiskt är hälften så STOR chans att han klarar sig utan det onda! Det är rätt så stor chans!

Min svärmor är döende i cancer, fick 2 månader, har klarat 3 år, hittills! Änglar finns!

Kram på dig!

Postat av: Koola Viola

Oj, det låter som om du har det mycket jobbigt just nu. Novembermörkret är ju inte en speciellt bra livs-ram heller, usch.



Men jag kikade in här för du hade skrivit hos Malin att du letade isbar. Jag vet inte hur långt norrut du bor, men Lise ska sälja av alla sina isbar, en tupp och fjorton hönor. Där kanske du kan snappa åt dig några stycken. Om du nu inte bor för långt norrut. Här är länken till annonsen i alla fall: http://klrff.dinstudio.se/guest_18.html



Hoppas det ljusnar för dig snart!

2009-11-25 @ 12:48:27
URL: http://koolaviola.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback