Folk ...

Jag fattar inte att folk är så veka .
Att bara gnälla o stå i .
Fullt friska människor som "gör sej till"
Att gnälla om skitsaker hjälper ju inte direkt .

Att vara missnöjd , ja då får man göra något eller hur?!

Jag försöker bearbeta mitt sjukdoms besked/diagnos .
Ja visst låtert jag o gnäller men jag gnäller fanimej inte om skitsaker .

När fan är lös då får man ju rycka upp sej o bli starkare , inte bli svagare .

Jag blir bara less,,  jag behöver starka positiva människor omkring mej .

Nån som vill vara min pepping kompis?

Kommentarer
Postat av: Tette

Jag älskar att peppa, för jag VET att folk klarar mer än de tror. Och du klarar det! Nu har jag ju ingen aning om VAD, men jag vet att du klarar det och jag hoppas att det går bra med alla dina pållar! En stor höstkram på dig från mig och Tjabo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback