En gråååå dag !

Sista tiden har varit TUFF mkt TUFF.
Ni vet utrycket att himmlen faller ner ?!
Ja så känns det , himmlen faller ner , himmlen faller ner !!!

Människor och djur är sjuka .
Influensan härjar men vi har iaf vaccinerat oss .
Ont som fan i armen första 3 dygnen men det får man leva med .

Det känns som att jag åker berg o dal bana , livet har roat sej med att kasta runt mej som en vante i en centrifug.

Runt runt runt runt runt ......

Kattungarna växer så dom knakar .
Dom trivs bra mot elementet , varmt o gosigt .

Nu har leran kommit , fyfan !
Allt är lerigt , lerigt skor , golv , väggar ja precis allt .
Inte hinner jag o hustomten städa heller trotts att vi kämpar .
Jag är utmattad just nu.

Snart kommer Tomtejävlarna oxå!


Tur att Greys Anatomi finns i natten mörker.

Kommentarer
Postat av: l.m.n

Säg till om du vill ha hjälp med nått..

Jag gör iaf nästan inget vettigt om dagarna.:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback