Våren har kommit!

I går såg jag den första tussilagon här så nu är äntligen våren här :)
Mkt ska göras nu och stressen sätter in *S*
Hagar ska stängslas åt både hästar , illrar kaniner och höns.
Idag kom även våran nya avelshane av rasen Belgisk jätte .
Välkommen Castro !
Han är en vit och stilig kille , har vi tur kanske vi får shack rutiga kanin ungar :)

Snödroppar såg jag mot en husvägg i dag , en sån liten sak j´kan göra en varm inombords.

Hästarna är ystra i vårvädret och brallar o leker för fullt.

Lillefot har börjat fälla och hans flankfläckar börjar försvinna !!
Håller jag på o få en vit häst ?!

Snart kommer mina Isbarhönor med + en vaktelflock .
Det ska bli jättekul med vaktlar .

Kommentarer
Postat av: › Barbie*

Aww, det kan jag förstå! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback