Höst igen ....

Det blev samma sak i år ,,sommaren försvann .
Nästa år ska fanimej min sommar vara planerad in i minsta glass.
Jag har missat två sommrar på rad nu ju :(
Jag ska planera 1maj till 30aug nooogrant .
Jag har ju fått min fölunge nu o jag jobbar med honom en liten stund var dag .
Hoppas han blir så underbar som jag tror :)
Vackrare föl finns ju inte så klart *s*

Sista illern i kullen åker i morgon *saknar redan*
Men hon behöver en egen familj nu .
Hon har blivit bortskämmd o kaxig nu när hon har varit ensammen kvar med mamma pappa o moster .
Silkes hönsen är fullvuxna nu o ser super kuliga ut med en masa spikes på huvet .
Kycklingarna är tre helt olika i färg , ska bli kul att se hur dom blir som vuxna djur .Illern Mercedes och katten Metal busar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback